Så skimrande var aldrig havet...

 
... och stranden aldrig så befriande som i helgen, med maken vid min sida <3
 
 
Chaweng beach, en härlig sandstrand på Koh Samui. Här går man gärna fram och tillbaka, tar ett dopp, något att dricka eller bara ser sig omkring.
 
På den här lilla "gatan" bodde vi. I huset närmast till vänster.
 
Livet på stranden pågår hela tiden och uppfinningsrikedomen för att tjäna pengar är stor.
 
 
 
Lite mer information om Thailands näst största ö kommer inom kort.
 
Emma, Sol som sol?
2019-01-28 @ 17:42:05
URL: http://solsomsol.blogspot.com/

Haha, skulle inte vilja vara uppblåsbart-försäljaren en blåsig dag! Skulle inte vilja vara det en vindstilla dag heller, i och för sig.

En härlig strand! Så där riktigt semesterparadisiskt!

Svar: Det blåste rätt friskt den här dagen så han hade fullt upp att hålla sig på marken ;)
Anette

Ditte
2019-01-28 @ 23:05:18
URL: http://dittemitti.se

Förstår att ni haft det jättebra. Kände igen mig här på stranden trots att det var länge sedan vi var här. vi bodde lite längre norrut, vid Choeng Moon Beach och på "The White House" hotel minns att vi hyrde scouter och tog oss runt och bl.a in till Chaweng. Och flygplatsen här minns jag som så "söt". Undrar om den fortfarande är det.
Ser fram emot mer från ön.

Svar: Visst är flygplatsen fortfarande söt. Öppna lokaler, litet och pittoreskt.Kul att du också gått i den vita fina sanden på Chaweng Beach.
Anette




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lady i Bangkok

En lättsam blogg om mig och mina upplevelser långt hemifrån.

RSS 2.0