Bara jag

Trots att jag varit en aning mätt på sociala tillställningar så blev det lite trist när allt var över. Huset kändes stort och tomt när det bara var jag hemma. Som väl var hann jag med ett dygn i Stockholm med mina fantastiska döttrar innan avresan.
Helgerna är slut och alla har börjat jobba, för egen del är det dags dra till sol och värme.
 
(null)
Eftersom jag nästan inte behöver ta med någonting till Bangkok men vill ha med  två resväskor kom jag på en utmärkt idé.  Jag packade en väska i en annan.
 
Nästa gång jag landar på svensk mark har dagarna blivit längre och skuggorna kortare.
Jag har ännu inte bokat min hemresa men jag kommer att börja arbeta den 18/3 så då måste jag förstås vara på plats igen.
 
Nu gäller det att utnyttja de sista veckorna i Thailand, inte en minut ska förspillas.
Vi ses snart <3
 
 
 
 
Ditte
2019-01-13 @ 13:48:02
URL: http://dittemitti.se

Önskar dig en fin resa och likaså roliga dagar i Bangkok. Smart med väskorna och saker ska ju hem också.
Njut nu av den sista tiden för den går fort.

Anonym
2019-01-13 @ 16:16:48

I december skrev du så här: Jag har fått ett glädjande besked som innebär en del nytt men det får jag återkomma till."

Har du återkommit till det? Misstänker att det har att göra med 18/3 och jag kan då inte hitta någon notering om det. Så berätta! Dish!

Ha en härlig resa, attans smart där med väskorna!

Emma, Sol som sol?
2019-01-13 @ 16:17:50
URL: http://solsomsol.blogspot.com

Mäh! Det var ju jag som glömde fylla i alla fälten ... Inte fasen kommer den ihåg mig inte.

Svar: Jag ska berätta lite mer om mitt jobb, alldeles snart.
Anette

Ama de casa
2019-01-14 @ 10:02:08
URL: http://amacasa.wordpress.com

Det där med "väska-i-väskan"-tricket brukar jag också köra med ibland, funkar väldigt bra :-)

Ha en toppenresa till värmen nu!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lady i Bangkok

En lättsam blogg om mig och mina upplevelser långt hemifrån.

RSS 2.0