Sista dagarna i Bangkok

Nu går det så himla fort vilket är både bra och sorgligt.
Det ska sägas adjö till både det ena och det andra.
 
(null)
Kanske sista gången jag ser den här vyn.
 
(null)
Sista besök på gymet, sista promenaden i parken, sista badet i poolen, allt känns lite vemodigt.
 
Naturligtvis är det svårast att säga hejdå till vännerna och Ning och Yut.
 
(null)
Avskedsmiddag. Sista kvällen med större sällskap.
 
Sista besöket på en takbar.
 
Det är ju långt ifrån säkert att man kommer att träffa alla igen, vissa absolut, andra kanske inte.
 
Mina tankar har spretat åt olika håll de sista veckorna, jag har haft mycket att tänka på men att det känns bra att flytta hem. 
 
 
 
 
 
 
Malin
2019-02-28 @ 07:18:17

Jaha det är alltså slut på ert äventyr. Tycker det ska bli intressant att se hur ni anpassar er i Sverige igen.
Jag läste om inställda plan till Thailand, det drabbar inte er?

Svar: Hemresan blev lite besvärligare än vanligt. Försenat flyg och dessutom en kraftig omväg (runt Pakistan och Indien) gjorde att vi "var på väg" i 22 timmar. Nu är vi i alla fall hemma och allt har gått bra.
Anette

Ama de casa
2019-02-28 @ 09:03:21
URL: http://amacasa.wordpress.com

Tråkigt att skiljas åt, men det finns ju nya (och gamla) vänner och vyer på hemmaplan också.

Vilken härlig selfie där på gymmet! Fast lite konstigt är det att du lyckas se så glad ut på ett sånt ställe... ;-)

Svar: Hahaha, jodå man kan vara glad på gymmet också.
Anette

Lena i Wales
2019-02-28 @ 10:03:49
URL: http://lenaiwales.wprdpress.com

Måste vara många blandade känslor dessa dagar.
Lycka till!

Svar: Det känns mest bra. Jag var ganska färdig med Bangkok och Thailand.
Anette

Emma, Sol som sol?
2019-03-02 @ 18:32:55
URL: http://solsomsol.blogspot.com/

Sista bilden, den är verkligen hur fin som helst! Och så skrattade jag så klart åt Amas kommentar!

Ha en härlig lördagskväll!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lady i Bangkok

En lättsam blogg om mig och mina upplevelser långt hemifrån.

RSS 2.0