En busschaufför, en busschaufför.

...det är en man med glatt humör.
 
(null)
 
(null)Jag är i skrivande stund på väg mot den kungliga huvudstaden.
 
(null)
Chauffören är en äldre herre som kör lugnt och säkert men så värst glad verkar han inte. Han är vänlig och verkar ha koll på läget och det är väl viktigare än att han är munter.
 
När jag lämnade Linköping sken solen och termometern visade 24 grader.
Det är en strålande sensommardag, den här sommaren ger sig inte i första taget.
Håller nu tummarna för att den afrikanska värmen följer med en bit norröver så att jag kan njuta ordentligt de här sista dagarna i Sverige.
 
 
 
Ama de casa
2018-09-19 @ 09:20:04
URL: http://amacasa.wordpress.com

Så trevligt med en tripp till Kungliga Hufvudstaden! Håller tummarna för att finvädret håller i sig :-)

Svar: Fantastiskt väder blev det. Nu bär det av till Bangkok.
Anette

Ditte
2018-09-19 @ 16:11:03

Önskar dig en fin resa till huvudstaden och fina dagar där. Hoppas den fina sensommaren håller i sig ännu några dagar.
Och en busschauufför som kör försiktigt är nog så viktigt.

Svar: 😀
Anette




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lady i Bangkok

En lättsam blogg om mig och mina upplevelser långt hemifrån.

RSS 2.0