Vanlig vecka

Det har varit den första "vanliga veckan" i Bangkok på bra länge.
Maken har varit bortrest och själv har jag haft fullt upp.
 
(null)
Två "svetton" och en ödla.
 
Det har varit mycket fokus på motion (behövs). Golfrunda, promenader i parken, gymbesök och träning av sving på drivningrangen (behövs också).
 
Jag har till och med tagit en kort simtur i poolen.
 
Förutom fysiska aktiviteter har jag även fikat med SWEA-Bangkok, varit på "ladies night" med ett gäng väninnor, lunchat och ölat på en biergarten.
 
(null)
Avskedsöl för Eva och Ted som flyttar till Kuala Lumpur.
 
Puh!!! Veckan är långt från slut så det är mer på agendan.
Visst är det härligt när det händer saker?
 
Fick förresten se den här, inte så smickrande, bilden på Fb.
 
Svenska kyrkans nya präst i Bangkok presenterar sig..... och vad gör jag???!!!
Inte att undra på att kläderna stramar, orsak och verkan, tydliga bevis.
 
Emma, Sol som sol?
2018-10-05 @ 20:49:05
URL: http://solsomsol.blogspot.com

Men äta bör man ...

Dessutom var det säkert supergott!

Svar: Mat är gott, nästan alltid ;)
Anette

Ama de casa
2018-10-06 @ 10:00:46
URL: http://amacasa.wordpress.com

Haha! Fångad med fingrarna i kakburken där (fast inte bokstavligen då) :-D
Och visst är det kul när det händer saker! Här är vi strax på gång mot nya upplevelser igen :-)

Svar: Jo,du, där vart jag avslöjad.Följer er turné med spänning 😊
Anette

Ditte
2018-10-06 @ 22:25:40

Låter som en väldans trevlig och varierad vecka med en hel del rörelser. När jag såg bilden log jag för man vill ju helst inte äta kall mat... En präst kan tala länge.
Önskar dig en fin helg.

Svar: :)
Anette

Veiken
2018-10-07 @ 16:56:29
URL: http://veiken.se

Full fart från start. Precis som det ska vara! Flytta till Kuala Lumpur är nog inte så dumt. Antar att det är för jobbets skull!

Svar: Ja, deras flytt beror på jobb. KL är en trevlig stad.
Anette

Lena i Wales
2018-10-08 @ 09:09:12
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Du verkar verkligen har det härligt, underbart! Du är så positiv och glad och det smittar av sig.
Roligt också att du kan bjuda på dig själv med sista bilden,hi,hi!

Svar: :)
Anette




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lady i Bangkok

En lättsam blogg om mig och mina upplevelser långt hemifrån.

RSS 2.0