Planerat lite

Vi har tagit oss i kragen och gjort en grovplanering för att komma i bättre form.
Maken och jag ska, för att inte tröttna, variera vår träning under hösten.
 
Promenaderna i parken ska varvas med simning, gymbesök och golf.
 
 
 Måste besöka drivingrangen mer frekvent om mitt mål att nå 36 i hcp ska nås.
 
Jag tänker även ta upp yogan igen.
 
En glad kvartett som spelade hyfsat bra i lördags.
 
Faktum är att mitt golfande har tagit ett kliv framåt. Mina utslag med drivern funkar nästan alltid, slagen på fairway är oftast riktigt bra (tack vare en ny hybridklubba), nu är det "bara" närspelet" som ska trimmas.
Hoppet är det sist som dör. 
 
Förutom träning har vi planerat några resor och dessutom väntar vi ett par trevliga besök.
Hösten kommer att gå fort.
 
FREEDOMtravel
2016-08-30 @ 07:08:43
URL: http://www.freedomtravel.se

Det låter varierat och bra! Vi började träna förra veckan, men nu är vi sjuka... Suck!

Svar: Usch så trist . Typiskt när man bestämt sig och vill komma igång. Krya på er.
Anette

Ditte
2016-09-01 @ 12:27:24
URL: http://akker.blogg.se

Låter bra med variation inom "frisk och pigg-området". Variation är klart roligare. Bra jobbat med golfen och roligt att framstegen kommer. Envisheten är bra att ha.
Roligt med både resor inplanerade och besök.

Svar: Ja, jättekul med resor och besök. Första resan blir över nästa veckoslut. Tyvärr har en av besökarna blivit tvungen att ställa in sin resa, men hon gör kanske ett nytt försök senare. Trevlig helg ☺
Anette




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lady i Bangkok

En lättsam blogg om mig och mina upplevelser långt hemifrån.

RSS 2.0