Kräftskiva

 
Tänkte att ni kanske vill se några bilder från kräftskivan vi var på igår.
Den anordnades av SSS (Scandinavian Society Siam) som är en 94 år gammal förening.
Festlokalen var på Hotell Rembrandt som ligger 30 meter från vårt hem, perfekt.
Vi var naturligtvis många skandinavier men gäster från olika delar av världen fanns på plats.
 
Festen kan börja.
Lite vitt kanske?
Annika blev fundersam när "vinflaskan" visade sig innehålla akvavit. Hon hällde upp mig ett helt vinglas. 
 
Kräftorna var goda och det skrattades och sjöngs vid borden.
 
Det blev en helkväll med god mat och bra musik.
Det var ett tjejband, Unicorn Band, som stod för musiken.
 
Så här snyggt gjorde vi sorti.
 En mycket rolig kväll.
 
Passar på att gratta min far och äldsta dotter som båda fyller år.
Grattiskramar från Bangkok.
 
 
 
 
 
 
Ditte
2015-09-27 @ 21:37:55
URL: http://akker.blogg.se

Jättetrevligt att få gå på kräftskiva i Bangkok, det har jag inte upplevt tidigare.Ni såg ut att ha väldigt roligt men kanske lite väl vågat, men roligt, med aquavit i vinglas. (Däremot besökte jag roliga kräftskivor på SAS Radisson i Peking som Svenska Handelskammaren anordnade.)

Svar: Kräftskivor är ju nästan alltid roliga, även här i Bangkok.
Anette

Mille
2015-09-27 @ 21:39:52

Vilken kväll ni hade. Riktig kräftskiva a la Sverige ser det ut som. Hälsa Anna från mig.

Svar: Jättekul. Ska hälsa. :)
Anette




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lady i Bangkok

En lättsam blogg om mig och mina upplevelser långt hemifrån.

RSS 2.0