Glad påsk

Jag har förstått att ni inte låter mig komma undan i år igen.
Förra året hade jag fullt upp med att acklimatisera mig, i år  har jag ingen orsak till att inte följa med.
 
 
 
Jag har naturligtvis inte kunnat undgå att se alla kvastar ni placerat ut och insett att "det är bar å åk", Blåkulla nästa.
 
Jag har faktiskt varit på IKEA och inhandlat lite färdkost. 
 
 
Dessutom har jag hittat en kvastleverantör.
 
Eftersom jag är fem timmar före er som reser från Sverige, tar jag och  ett par Bangkokkärringar vägen förbi fängelset innan vi lyfter.
Vi ses i kväll alla kärringar.
 
GLAD PÅSK.
 
 
 
 
 
Mille
2015-04-02 @ 11:38:39

Glad påsk på er därborta. Vi ses på Blåkulla, men du är väl redan där.

Svar: På väg. Jag och en annan kärring virrade bort oss på väg hem från fängelset så vi är lite sena. Vi har ju en bit att flyga. ☺
Anette

Syster yster
2015-04-02 @ 16:53:55

Glad Påsk från Nyköping! Jag flyger inte jag skuttar (se messenger)😃

Svar: Hahaha alla sätt är bra utom de dåliga.
Anette




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lady i Bangkok

En lättsam blogg om mig och mina upplevelser långt hemifrån.

RSS 2.0