Dags att gå vidare

Det är nu drygt en månad sedan jag lämnade Thailand och Bangkok.
 
Det är slut med långluncher på tjusiga restauranger.
 
Nu intas lunchen på en halvtimme och för att hinna äta gäller medhavd matlåda.
 
Orkidéerna har bytts ut mot tulpaner.
 
Vi fortsätter att spela golf, betydligt mer välklädda men utan caddies.
Vill man visa sig på bild är det selfie som gäller. 😉
 
När det gäller bloggandet har tiden att skriva blivit kraftigt reducerad.
Dessutom är mina vardagar inte särskilt spännande längre..... men jag kommer att fortsätta blogga fast inte lika frekvent som tidigare.
Även om jag inte heller har lika mycket tid att resa och se mig omkring tror jag att ni kommer att känna igen er i min nya blogg. 
HÄR hittar ni den.
 
Det kommer nog att bli några inlägg till här också men de kommer att handla om Thailand.
 
Jag vill passa på att tacka alla er som följt oss på våra äventyr borta i Asien.
Det har varit så kul med all respons och jag är glad att ni hört av er, både här och via mail, för att få tips och råd.
Dessutom har jag numera flera bloggvänner, en för mig, helt ny slags vänskap.
Kram till er alla ❤️
Malin
2019-04-07 @ 10:49:12

Vad roligt att du fortsätter blogga men jag kommer att sakna Bangkokinläggen.

Svar: Tack, några fler inlägg om Thailand kommer att dyka upp.
Anette

Ditte
2019-04-07 @ 12:30:38

Har redan nu lagt in din nya blogg bland mina bokmärken. Så roligt att du fortsätter blogga. Och den gamla bloggen finns ju kvar. Jag har haft stor glädje av min Kinablogg alltsedan vi flyttade hem och det är länge sedan. Men fint att ha upplevelserna att blicka tillbaka på. För även om det nu är framåt som gäller påverkas man ju som person av att leva en längre tid i Asien. Viss skillnad mot Europa och många sätt.

Svar: Tack, snälla du.Visst är det bra att ha sin blogg och kunna gå tillbaka och minnas allt man gjort.
Anette

Emma, Sol som sol?
2019-04-07 @ 13:24:40
URL: http://solsomsol.blogspot.com/

Vad bra och vad roligt! Förstår hur du tänker med att dela upp dem.

Ha en härlig söndag!

Svar: 😊
Anette

Ama de casa
2019-04-08 @ 10:05:53
URL: http://amacasa.wordpress.com

Visst är det en stor skillnad nu när ni är tillbaks i Sverige. Men SÅÅÅÅ himla kul att du fortsätter bloggeriet - ska genast hoppa över och kolla din nya hemvist :-)

Svar: 😊
Anette

Lena i Wales
2019-04-16 @ 12:14:13
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Jag är glad att du tänker fortsätta blogga och det finns säkert mycket i din omgivning du kan beskriva.
Glad Påsk!

Svar: Tack och tack det samma. 😊
Anette

Biggeros
2019-04-24 @ 14:37:08
URL: http://biggeros.blogg.se/

Härligt att fått ta del av din Thailandsblogg. Speciellt för en som inte alls har varit där. Jag vill gärna hänga med din vardag i Sverige 🤗

Svar: Tack, då ses vi även framöver 😊
Anette




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lady i Bangkok

En lättsam blogg om mig och mina upplevelser långt hemifrån.

RSS 2.0