Starka färger?

Vi har haft mer färger i vårt thailändska hem än i vårt svenska.
Jag är lite osäker på hur vissa föremål kommer att passa i 70-talsvillan i Linköping.
Å andra sidan andas kanske färgerna på dem, just 70-tal.
 
En ganska stor oljemålning med asiatiskt motiv.
 
Färgstarka kuddar.
 
Men den här, den är väl ändå svensk. Jo,då och jag har många gånger funderat på varför den fick följa med till Bangkok. Nu har den faktiskt matchat vissa gejer men ändå.
 
Jag är egentligen förtjust i den svala nordiska inredningsstilen, fast ibland är det härligt med färg.
Vad tror ni? Kommer prylarna ovan att passa i vita villan i Sverige?
 
Ama de casa
2018-10-29 @ 10:26:31
URL: http://amacasa.wordpress.com

Jag tror att dom kommer att platsa alldeles utmärkt! Det är fint med färgklickar lite här och där :-)

Svar: Ja, kanske. Det vita kan ju behöva livas upp lite.
Anette

Emma, Sol som sol?
2018-10-29 @ 12:29:18
URL: http://solsomsol.blogspot.com

Kommer ju bli urläckert mot vitt! Och passar det inte så får ni väl ta er tillbaka till Bangkok.

Svar: Tja, vilken tanke. Om inte våra prylar passar i Sverige då får vi bo där de passar bättre, vem vet, inget är hugget i sten.
Anette

Marina
2018-10-29 @ 19:03:49
URL: http://www.marinasbay.blogspot.com

Det blir säkert bra! Gör som vi - blanda hej vilt så blir det så bra så!!

Svar: Ett hem blir med tiden en salig blandning av grejer även om man försöker rensa.Det är bra att flytta då och då, man gör sig av med saker man inte längre vill ha.
Frågan är vad vill jag behålla. Vet att du rensade en hel del också.
Anette

Ditte
2018-10-30 @ 20:24:54

Absolut! Våra vänner tog med si en hel del hem från Peking och det har passat bra in även här hemma. Vi som inte hade containrar fick med en del vi andra och det är jag så glad för. Och en blandning kan göra sig så bra. Mer färg tror jag behövs här hemma..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lady i Bangkok

En lättsam blogg om mig och mina upplevelser långt hemifrån.

RSS 2.0