Bakom mina (sol-) glasögon...

...är livet alltid skönt.
Allting blir så rätt o redigt, bakom mina  (sol-) glasögon, där är livet alltid grönt.
 
(null)
 
(null)
 
Jag är så nöjd mina mina nya ögon.
Nu ser jag bra ut igen 😉
 
Priset landade på ca 3000 SEK för två nya brillor. Bra pris, tror jag.
Ett par Rayban-bågar med slipade solglas och ett par Bolon-bågar med slipat klarglas. Garantier och bevis följer med.
Jag gillar de här lätta bågarna, mitt ansikte är litet och stora "uggleglas" passar mig inte alls.
Emma, Sol som sol?
2018-11-30 @ 17:51:27
URL: http://https://solsomsol.blogspot.com

Hej där snygging! Jättefina bågar! Förstår att du är nöjd!

Oj, så många utropstecken.

Måste också ta mig till optikern men jag bävar lite. Fast glasögonpriser i Spanien är helt OK. När jag köpte för ... oj, tre år sedan, då är det verkligen dags! ... så betalade jag ca 2500 kr för två par progressiva varav ett par var solglasögon (Hilfiger, den "vanliga" Lagerfelt) Jag var tvungen att kolla, trodde det var skräpbågar, så märkesfixerad är jag! Faktum är att de glasögonbågar som jag varit mest nöjd med någonsin är de som jag köpte på Lensway för 280 kr! Inklusive glas och de var suveränt bra. Fast inte progressiva, i och för sig, det var innan det.

Apropå uggleögon så har jag tänkt som du, att jag inte passar i det. Men solen är farlig här där den är så stark och de rekommenderar stora solglasögon eller de som sitter tätt åt. Hittade ett par Pierre Cardin-solglasögon som jag kärade ned mig i men bara bågarna kostade över 100 € ... Fast nu ser jag att oj, de finns för drygt 50 ... Oj då ... vad ska jag göra nu då ...?

Svar: Köööp, du kommer att ångra dig om du inte slår till nu när det är halva priset.Solglasögon är ett måste för mig nu för tiden. Ögonen har blivit känsligare för ljus och man måste vara rädd om gluggarna.
Bra priser i Spanien, hemma kan det vara svindyrt.
Anette

Ditte
2018-11-30 @ 22:09:57

Du är jättefin i både solisarna och glasögonen. Perfekt med dessa lätta och att du nu dessutom bra ut och ser ut är toppen.
Önskar dig en fin adventshelg.

Svar: Att se ut är a och o. Bra priser och bra kvalité är toppen.
Trevlig helg, har du hunnit pynta?
Anette

Ama de casa
2018-12-01 @ 09:59:37
URL: http://amacasa.wordpress.com

Jättefina! Nu ser du ju ÄNNU bättre ut :-)

Ha en finfin första adventshelg!

Svar: Tack, det samma 😊
Anette

Biggeros
2018-12-04 @ 06:11:14
URL: http://biggeros.blogg.se/

Otroligt fina och ett fint pris!! Man måste verkligen känna efter att glasögonen passar ansiktsformen och det gör dessa!!!!

Svar: Tack 😊
Anette




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lady i Bangkok

En lättsam blogg om mig och mina upplevelser långt hemifrån.

RSS 2.0