Måndagsexemplar

En måndag för 49 år sedan föddes denne man.
 
 
Han kom till världen i Linköping men det dröjde en stund innan han såg dagens ljus.
Han behagade inte, som vi andra, göra entré med huvudet först, utan började med att visa upp baksidan/underredet, vilket var besvärligt för både honom och hans mor.
Att han dessutom är född på en måndag verkar inte alls bekymra honom, han tar sig fram i livet likt ett söndagsbarn.
 
Ett synnerligen praktfullt måndagsexemplar, eller vad tycker ni?
 
Jag vet att han helst av allt skulle vilja fira sin födelsedag med döttrarna och mig, gärna i Olivetta.
Kanske vill han också ha min brors sällskap på pastisbänken, blickande ut över dalen.
En plats för fulländändad njutning.
 
Tyvärr måste han även i år fira på egen hand, långt bort i fjärran land.
 
Grattis på födelsedagen, längtar tills vi ses.  
Älskar dig <3
 
Anders
2016-05-29 @ 09:42:43

Shit, vi verkar tagna på bar gärning.Inte bra, vi lovar att aldrig göra om det.....

Svar: Från köksfönstret har man full koll på nästan hela byn .
Anette

Ika
2016-05-29 @ 09:54:58

Fint skrivet och fina bilder på en fin gubbe 😍💕💕

Svar:
Anette

Anonym
2016-05-29 @ 13:09:22

Håller med Ica, fint skrivet och fina bilder på en fin son.

Svar: 😊
Anette

Anonym
2016-05-29 @ 13:46:06

Det var den finaste födelsedagspresent jag kunde önska mig:-)....Anders I sommar får det bli en 10-12...

Svar: Vi håller koll ovanifrån 😗
Anette

Ditte
2016-05-29 @ 22:39:15
URL: http://akker.blogg.se

Vilken lycka när den man äntligen såg dagens ljus!Stort rattis även från mig och hoppas ni kan fira i efterskott- Förstår att ni längtar till Italien och Olivetta, men att längta är också fint.

Biggeros
2016-05-31 @ 15:06:15
URL: http://biggeros.blogg.se

Grattis till din man!! Så tråkigt att ni inte kan fira tillsammans:( Jag vet hur det är med en man som är ute och reser. Vilka underbara bilder. Kram

Ghugge
2016-06-01 @ 19:40:53
URL: http://Ghugge.blogg.se

Det var ett fint exemplar men hon som sitter intill är inte så pjåkig heller!! Hoppas ni ses snart..låter jobbigt att vara ifrån sin kära..!
Kram Gugge




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lady i Bangkok

En lättsam blogg om mig och mina upplevelser långt hemifrån.

RSS 2.0