Strandliv

 
Vi befinner oss på en halvö, nära Krabi. Vi tillbringar några dagar här tillsammans med våra goda vänner, Ann och Stefan.
 
Vi solar, badar och umgås.
 
Här får Ann och jag massage.
 
 
Igår kväll träffade vi ett norskt, ett svenskt och ett italienskt par och jäklar vad vi skrattade.
 
Nu väntar stranden och en ny dag.
Marina
2016-02-28 @ 09:54:17
URL: http://www.marinasbay.blogspot.com

Verkar vara ett helt ok sätt att tillbringa några dagar på...

Svar: Inte dumt alls. Ibland måste man komma bort från stan och få andas lite frisk luft.
Anette

Ditte
2016-02-28 @ 11:27:03
URL: http://akker.blogg.se

Det ser väldigt behagligt ut! Jag kan gärna tänka mig detta några dagar. Dock i skuggan....
Njut och ha det fortsatt bra.
Vårkänslohälsningar från Stockholm.

Svar: Vi spenderade också en stor del av tiden i skuggan. Väldigt skönt.Vad mysigt med vårkänslor. 😊
Anette




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lady i Bangkok

En lättsam blogg om mig och mina upplevelser långt hemifrån.

RSS 2.0