Olika världar

Maken och jag befinner oss i olika världsdelar.
Han är kvar i Asien och jag är ju som bekant här i Europa.
 
Här tillbringar jag en stor del av min vakna tid, när jag inte befinner mig ute på vägarna vill säga.
Till viss del är våra liv lika, vi jobbar i veckorna och roar oss på helgerna, fast på varsitt håll då.
 
R fortsätter bl.a med golfandet i hett klimat.
Tror han spelar golf varje helg, om han inte är på resande fot.
 
Själv umgås jag med vänner på kvällar och helger. 
Afterwork, middagar, fikastunder eller som igår, grillkväll. Nu var ju vädrets makter emot oss så det fick bli en "stekkväll" istället.
I vilket fall som helst blev det en trevlig kväll tillsammans med två studentskor.
 
I kväll blir det tjejkväll med lite mer moget sällskap.
 
 
 
Ditte
2015-05-30 @ 10:43:59
URL: http://akker.blogg.se

Låter som en ganska behaglig tillvaro i olika delar av världen. Man skall ju ha det bra, visst. Och döttrra, vänner, mat och dryck är alltid en bra kombination.
Men golf i denna värme? Känns varmt, men man vänjer sig ju en del.
Önskar dig en trevlig helg!

Svar: Man vänjer sig till viss del av värmen, men att spela golf i nära 40 grader och gassande sol är nästan övermäktigt. Trevlig helg önskar jag tillbaka. :)
Anette

Anonym
2015-05-30 @ 10:47:47

Ska du åka tillbaka till Bangkok eller blir du kvar här?

Svar: Planen är att återvända i augusti efter en tripp till Italien.
Anette




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lady i Bangkok

En lättsam blogg om mig och mina upplevelser långt hemifrån.

RSS 2.0