Empty room

Nu ekar det tomt här i lägenhet 24/28, på Domus Condominium, på Sukhumvit soi 18.
Allt som ska fraktas till Sverige har packats och ska sedan skeppas.
Det blir lite torftigt några dagar innan jag flyttar in på hotell. 
 
 
Vissa möbler får Yut och Ning ta över.
 
Allra först gör vi en sista resa till sol och bad, maken och jag.
Luften är åter dålig så det passar bra att åka till havet, tidigt i morgonbitti bär det av.
 
Ama de casa
2019-02-14 @ 10:40:50
URL: http://amacasa.wordpress.com

Låter skönt med en resa till sol och bad och framförallt till friskare luft!
Ha en skön tripp till havet och en fin Alla hjärtans dag! :-)

Lena i Wales
2019-02-14 @ 13:23:25
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Oj, ska ni flytta tillbaka till Sverige.
Hur känns det?

Svar: Ja, nu är det snart dags. Efter fem år. Det känns bara bra, man ställer in sig på det som ska bli.Det ska bli lite skönt att få rutiner, jobba och leva vanligt liv igen. Vi får väl se vad jag tycker om det i november när mörkret lagt sig som ett lock över Sverige.
Bäst ska det bli att bo nära döttrarna igen, 850 mil är långt även om det funkar bra med kommunikation nu för tiden.
Anette




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lady i Bangkok

En lättsam blogg om mig och mina upplevelser långt hemifrån.

RSS 2.0