Weekendresa

De här korta resorna till havet kommer jag att sakna.
Att bara kunna åka iväg utan någon större planering.
Att njuta av sol, bad och värme. Året runt. 
 
(null)
 
Och var tusan är vi? 
Håll ut, mer information kommer.
En ledtråd är att hit åker många skandinaver och om en månad då kan man höra svenska lite överallt men inte just nu.
 
(null)
 
Veiken
2018-10-20 @ 08:24:59
URL: http://veiken.se

Ja högsäsongen står för dörren nu i Thailand. Har du möjligen gjort en weekendresa till Hua Hin??

Svar: Inte HH denna gång. För oss som bor i Bangkok gäller det att passa på innan högsäsongen startar. Billigare och lugnare.
Anette

Ama de casa
2018-10-20 @ 10:10:25
URL: http://amacasa.wordpress.com

Fasen också... Det är klipphängare i varenda blogg just nu - jag gillar inte klipphängare! Men även här får jag väl sjå mig... ;-)

Såg himla skönt ut i alla fall :-D

Svar: Vi gör vad vi kan för att retas med dig 😉
Anette

Emma, Sol som sol?
2018-10-20 @ 10:33:10
URL: http://solsomsol.blogspot.com

Läckert! Det är väl så där man ska bo!

Svar: Helt ok 😉
Anette

Ditte
2018-10-20 @ 22:02:35

Trevligt och behagligt. Kanske Hua Hin, Cha Am eller Hua Yang? SEr fram emot mer. Men klagar inte här då den svenska hösten har varit helt ljuvlig med temperaturer på upp till +20 under förra veckan. Men badbart är ju tveksamt.

Svar: Tänk att även hösten bjöd på sol och värme. 2018 kommer att bli historiskt för oss svenskar 😊
Anette




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lady i Bangkok

En lättsam blogg om mig och mina upplevelser långt hemifrån.

RSS 2.0