My girls and me

Hittade dessa bilder och många fler när jag gick igenom flyttlådor.
 
(null)
Jag, Fredrika och Evelina, sommaren 1999. Richard är bakom kameran.
 
(null)
Evelina, Fredrika och jag, sommaren 2016. Groupie tagen av Ika.
 
Kan inte fatta vart åren tagit vägen.
Anette
2018-06-07 @ 10:58:49

Test

Svar: Det förra inlägget går av någon anledning inte att kommentera, men här verkar det fungera igen 😕
Anette

Pinne
2018-06-07 @ 11:29:34

Mysiga bilder mammi :)

Svar: ❤❤❤❤❤❤❤
Anette

Anonym
2018-06-07 @ 15:36:11

Världens finaste :-)

Svar: Tack <3
Anette

Ditte
2018-06-07 @ 22:54:19
URL: http://dittemitti.se

Jag kunde läsa förra inlägget men inte kommentera. Låter som om det blev en fin Nationaldag och för mig känns det lite svårt att direkt fira när jag inte vet varför. Men en röd dag är det förvisso. Inte mycket firande men en tur till Uppsala och lunch och fin samvaro med ena dottern blev det.
Så fina bilder på dig och döttrarna. Både då och nu 2016. Men en bra fråga är ju var tirdn tar vägen.
Låter som om du har en hel del varierade trevligheter inplanerade . Och fint attvara i sverige denna vackra tid. Du får se olika deler av landet och det blir jubra kontraster.
Så roligt att du hittade sångboken. Så roligt för din bror att få den.
Önskar dig fortsatt fina sommardagar.

Svar: Nästan lite skrämmande hur fort tiden gått och går.
Anette

Emma, Sol som sol?
2018-06-08 @ 09:37:37
URL: http://solsomsol.blogspot.com

Vilka skönheter ni är!

Svar: :)
Anette

Ama de casa
2018-06-08 @ 10:14:51
URL: http://amacasa.wordpress.com

Vilka underbara bilder på er! :-)

Skönt att kommentarsrutan är tillbaka och att jag inte är blind ;-)

Svar: :)
Anette

ajlimullersandvik.blogg.se
2018-06-10 @ 11:29:08
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

menåå vilka goa bilder på er :D Sådan glädje!

Svar: Tack 😊
Anette




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lady i Bangkok

En lättsam blogg om mig och mina upplevelser långt hemifrån.

RSS 2.0