Lugnt och skönt

Nu har vi hunnit bearbeta och lägga den märkliga kvällen i Nice bakom oss.
Fredrika, Adrian och deras vänner far om dagarna runt i området men själv håller jag mest till på vår kulle.
Stina, vår svenska granne, och jag fixar och donar lite på varsitt håll. Med jämna mellanrum sammanstrålar vi för att småprata en stund.
 
 
På kvällarna har vi gemensamma aktiviteter. Vi spelar boule och äter gott.
Livet här är så olikt livet i Bangkok och eftersom jag gillar kontraster har jag det himla bra.
Att vi köpte det här underbara gamla stenhuset för mer än ett decennium sedan blev så lyckat.
Extra kul är det att döttrarnas pojkvänner också tagit Olivetta till sitt hjärta ❤
La vita e Bella. 
Emma, Sol som sol?
2018-07-14 @ 10:28:07
URL: http://solsomsol.blogspot.com

Vad skönt och avslappat!

Ditte
2018-07-17 @ 17:34:27
URL: http://dittemitti.se

Kan förstå att du är förtjust i dessa kontraster mellan Bangkok och Olivetta. Och ni bor verkligen lugnt och fint här uppe i bergen.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lady i Bangkok

En lättsam blogg om mig och mina upplevelser långt hemifrån.

RSS 2.0