Glöggmingel och familjelycka.

Nu är det liv och rörelse i huset igen.
Det började i torsdags då vi hade en liten tillställning. 
 
Vänner, både gamla och nyare kom och minglade. Som vanligt glömde jag bort att fotografera,  jag är ingen vidare festfotograf. Trevligt hade vi i alla fall.
 
(null)
Just idag har jag stått vid spisen en del men under helgen har jag också hunnit med ett trevligt kafferep.
Hela vår familj var bjudna till våra goda, gamla vänner som ville bjuda på fika.
Vi fick då träffa deras nya familjemedlem, en liten gosse, de kan numera titulera sig mormor och morfar. Deras äldsta dotter är en perfekt mamma, kul att se någon man känt sen hon var pytteliten i en helt ny roll. 
Det var ett tag sedan jag köpte barnkläder men nu var det dags. Vi hittade lite coola kläder på Polarn och Pyret. 
 
Våra döttrar kom hem i fredags, åh som jag längtat.
 
Vi har öppnat vårt nya TP och geniknölarna gnuggas.
Nu ska här mysas i flera dagar.
 
Först ska vi promenera sen ska vi äta.
I kväll provsmakar vi julmaten. Jag tycker nog att den smakar som bäst så här kvällen före.
Med detta inlägg önskar jag er alla en riktigt God Jul.
 
 
 
Malin
2018-12-23 @ 20:25:13

God jul på er ❤️

Skelleftehamnarna
2018-12-23 @ 23:11:13

God Jul till er och hälsa allihopa ❤️

Ama de casa
2018-12-24 @ 10:08:03
URL: http://amacasa.wordpress.com

Så mysigt med mingel och sällskapsspel!

Ha nu en riktigt fin julafton och GOD JUL!!!
Kram

Emma, Sol som sol?
2018-12-24 @ 11:03:12
URL: http://solsomsol.blogspot.com

Åh! Vad kul med TP, jag älskar kunskapsfrågor. Mannen min vill hellre spela strategispel för det är han duktig på så han vinner alltid så klart. Jag ville köpa TP på spanska men det var inte intresserad av så då köpte jag inget. Tråkbert!

Haham nu ska jag inte gnälla! Det är ju jul! Ha det bra och jag förstår att ni kommer ha det alldeles perfekt!

Ditte
2018-12-24 @ 14:30:35
URL: http://dittemitti.se

Så mysigt att ni nu alla är samlade hemma. Och visst är det trevlig både att gå bort och mingla och att göra det hemma. TP gillas här också, men har bara en gammal version. Kanske dags för en ny...
Önskar dig och de dina en riktigt God jUl.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lady i Bangkok

En lättsam blogg om mig och mina upplevelser långt hemifrån.

RSS 2.0