Nu så kommer julen....

....nu är julen här. 
Lite mörk och kulen men ändå så kär. 
Ni ser att vi till och med hunnit fixa en gran.
 
Närmaste familjen är på plats och vi väntar bara på barnens farmor och farfar och kanske Tomten.
Döttrarnas sambos kommer om ett par dagar så då blir det liv och rörelse här i huset.
 
Det här blir den första julen för mig utan att jag har kontakt med min pappa och det kommer säkert att kännas konstigt, jag har nästan alltid firat jul med honom. Han är med oss i tankarna, förstås.
Tyvärr kommer inte heller min mamma som jag hade hoppats, men vi får ses fram på vårkanten. 
På tal om vår så går det nu mot ljusare tider även om mörkret just nu är rätt kompakt.
 
Nu är det i alla fall dags att fira jul och att njuta av varandras sällskap, underbart.
Önskar er alla en riktigt GOD JUL <3
 
 
ajlimullersandvik.blogg.se
2017-12-24 @ 11:44:58
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

god jul till dig och alla som firar med dig :D <3 och alla som är med oss i tankarna!

Svar: Tack och god fortsättning :)
Anette

Anders
2017-12-24 @ 11:45:17

God jul från oss på Hasslö. Hälsa alla :-)

Svar: Tack, ses snart :)
Anette

Biggeros
2017-12-24 @ 12:01:51
URL: http://biggeros.blogg.se/

Vill önska dig en riktigt mysig Jul och Gott Nytt 🎅🌲🎅
Kram

Svar: Tack det samma :)
Anette

Malin
2017-12-25 @ 09:11:47

GOD JUL <3

Svar: God fortsättning :)
Anette

Ditte
2017-12-25 @ 14:29:04
URL: http://dittemitti.se

Tack och jag önskar dig en god fortsättning på julen. Och så fint att ni är samlade de som kan. Och de som inte är med finns ju ändå med i våra tankar och i våra hjärtan.
Önskar dig och de dina fortsatt fina dagar tillsammans. Mysigt att vara "hemma" och med en svensk jul för er.

Ama de casa
2017-12-26 @ 09:58:06
URL: http://amacasa.wordpress.com

Vissa tillfällen tänker man lite extra på dom som inte finns med oss längre.
Hoppas julen så här långt har varit superfin med mycket mat och mys och kanske en och annan klapp :-)

Ha en fortsatt underbar jul!

Svar: Tack, julen blev helt perfekt med mycket mys.Din jul ser också lyckad ut :)
Anette

Marina
2017-12-26 @ 15:16:22
URL: http://www.marinasbay.blogspot.com

Med tanke på dagens väder så är det svårt att förstå att vi går mot ljusare tider, himla tur att jaget att det är så ;)
God fortsättning!

Svar: Också här var det rätt mörkt på himlen under julhelgen. Idag verkar solen vara på hugget igen.Gott slut
Anette




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lady i Bangkok

En lättsam blogg om mig och mina upplevelser långt hemifrån.

RSS 2.0