Tack för alla långväga besök

Det är fantastiskt kul att ni var så många, vänner, släkt och familj, som faktiskt gjorde er omaket att resa väldigt långt för att hälsa på oss. Jag är väldigt tacksam för att ni kom. Det var fint att få visa er Bangkok så som vi lärt känna staden.
Trist att vi inte var hemma eller hade möjlighet att ta emot och träffa ett antal vänner och bekanta som passerade Bangkok. Det var kul att ni hörde av er men ibland får man inte till det.
 
Här kommer ett antal bilder på långväga gäster.
 
Liza och PeA.
 
Anders, Cicci, Maja och Agnes.
 
Evelina, Adrian och Fredrika.
 
 
2014, jul på Koh Samed. 
 
Tobbe Och Gunilla.
 
Svärmor Mille.
 
 
Micke och Stina.
 
Ann och Stefan.
 
Charlotta.
 
Helene, Annika, Håkan och Mats.
 
Fredrika (igen).
 
Evelina (igen).
 
Lotta och Gary.
 
Det ska bli ett sant nöje att få umgås lite mer frekvent med er alla igen.
 
Ni andra som inte haft möjlighet att flyga över halva jordklotet men ändå följt oss på vårt fantastiska femåriga äventyr ska ha tack för all support och glada tillrop samt för att ni följt oss via bloggen.
 
Nu lider vår långa resa mot sitt slut och livet fortsätter hemma i Linköping.
På fredag flyger jag hem, för gott.
 
 
 
 
 
 
Mille
2019-02-25 @ 15:18:17

Tack Anette för alla fina bilder och reseskildringar från tiden borta i Asien. Fick ju även äran att besöka er. Kommer du att avsluta din blogg eller? Vad ska jag då börja dagen med....

Svar: Jag tror nog att Lady i Bangkok gjort sitt. Kanske uppstår hon i en ny skepnad, vem vet? 😉
Anette

Hejhej
2019-02-26 @ 12:53:34

Avsluta inte bloggen!
Du kanske tycker att ditt liv i Sverige är ointresant för dina läsare, men icke. Ett år åtminstone behöver vi få läsa om din anpassning tillbaka till Norden.
Snälla....!
Trevlig hemresa önskar en läsare i Finland

Svar: Vad kul att du läser och vill fortsätta följa oss även hemma i Sverige 😊Vi får se hur det blir, det ger sig nog när vi kommit till rätta med våra nygamla liv.
Anette

Ama de casa
2019-02-26 @ 19:30:36
URL: http://amacasa.wordpress.com

Åh! Vilka härliga bilder från härliga möten! :-)

Svar: Goa, glada gäster 😊
Anette

Biggeros
2019-02-27 @ 10:11:48
URL: http://biggeros.blogg.se/

Allt roligt har oxå även ett slut. Tack för din fina blogg från Thailand. Jag följer gärna med dig på din blogg från Sverige🤗🤗
Ps. Kul att så många har kommit på besök!

Svar: Visst, det mesta tar slut förr eller senare.Det har varit fina år och många besökare.
Anette




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lady i Bangkok

En lättsam blogg om mig och mina upplevelser långt hemifrån.

RSS 2.0