Dagarna går fort...

Veckan som gick var fylld av roligheter.
Fika med en före detta Bangkokbo, promenad med en annan, AW med goa vänner, tjejkväll, shopping, besök av släkten från Sörmland och några löprundor gjorde att veckan försvann i ett huj.
 
Jag har varit dålig på att föreviga allt kul så ni får hålla till godo med de här bilderna.
 
(null)
Här ser ni mamma och lillasyster Annica när vi inväntar resten av gänget som spelat golf.
Mamma och Annica tar igen sig i skuggan efter shoppingrunda och promenad. Vår mor verkar visst aningen hungrig.
 
(null)
Jag glömde totalt bort att fota under kvällen, hade väl annat för mig kan jag tro.
Så här tomt blev det när de for hem.
 
Under helgen fick jag uppdateringar från Stockholm och bilder på hur den nyinskaffade lägenheten möbleras och piffas. Kul att se och höra hur nöjda och glada de unga tu är.
Dessutom skickade maken bilder från Bangkok och vårt hem där.
 
(null)
 
(null)
Vi har det rätt bra här också men det känns tomt, skrev han.
Kanske börjar han tycka att det är dags för frugan att återvända och det kan jag allt hålla med om.
 
 
 
Biggeros
2018-09-10 @ 16:36:28
URL: http://biggeros.blogg.se/

Såklart saknar din man dig!!
Jag vet känslan av att vara ensam i flera månader när mannen jobbade utomlands. När man har det som roligast är det inte alltid tid för att föreviga alla tillfällen. Du verkar ändå ha haft en förträfflig sommar!!

Ama de casa
2018-09-11 @ 10:38:02
URL: http://amacasa.wordpress.com

Så fint ni bor - både här och där :-)
Ibland hinner man inte med att dokumentera allt roligt som händer :-D

Svar: Det är häftigt att flera hem, väldigt olika typer av boende dessutom.
Anette




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lady i Bangkok

En lättsam blogg om mig och mina upplevelser långt hemifrån.

RSS 2.0