Långtbortistan

Ja, så känns det faktiskt här.
Känner ni igen den här flaggan?
 
 
Vi befinner oss i det här landets huvudstad, Kathmandu.
En stad som inte liknar någon annan stad jag tidigare besökt.
 
Stan är full av flaggor, kor och apor.
Vissa gator i city är asfalterade andra är dammiga grusvägar.
 
 
Luften är usel men människorna är glada och hjälpsamma.
 
Det här och en liten tårta väntade på rummet när vi anlände.
Idag ska vi lämna stan ett tag och bege oss lite norrut, mot bergen och förhoppningsvis frisk luft.
Jag misstänker att själva transporten i sig kommer att vara ett äventyr.
 
 
 
 
 
Ama de casa
2018-03-25 @ 10:52:14
URL: http://amacasa.wordpress.com

Nepal! Åh vad spännande! Vilket fint mottagande på hotellet också :-)

Kom lite osökt att tänka på min förra frissa som berättade att hon skulle göra en kryssning i Medelhavet, och en av stoppen skulle vara i Nepal. Haha! Jag var tvungen att fråga:
- Du menar möjligen inte Neapel?

Ha det toppenbra och fira silvret så mycket ni bara kan! :-)

Svar: Nepal, Neapel same same ❤️Bättre bilder och mer info kommer när jag har stabil kontakt med omvärlden igen.
Silvret är avklarat, nu väntar guld 😉
Anette

ajlimullersandvik.blogg.se
2018-03-25 @ 14:33:41
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

men så rart mottagande <3

Ditte
2018-03-25 @ 14:40:27
URL: http://dittemitti.se

Vad spännande! Förstår att ett äventyr väntade. Har aldrig varit i Nepal så jag ser verkligen fram emot mer när du är tillbaka igen. (Tibet har vi besökt och det var också ett spännande äventyr)
Önskar er jättefina dagar!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lady i Bangkok

En lättsam blogg om mig och mina upplevelser långt hemifrån.

RSS 2.0