Njuter av svensk sommar.

Lördagen bjöd på mulet väder men tyvärr inte mycket regn, vilket faktiskt behövs.
Björkarna här i Östergötland är gula och löven har börjat falla.
 
Vi passade på att tillsammans med svärmor och svärfar gör en liten biltur i Motalatrakten.
Vi stannade till för lite shopping, HÄR. Fikade gjorde vi också.
 
 
Typiskt svenskt.
 
Små fina båthus på Tokanäset vid Vätterns norra strand.
Soliga Varamon.
De lite oroliga molnen stannade bara en dag, snart var det lika soligt och varmt igen. Den här sommaren kommer vi att minnas länge.

(null)
Svärmor och jag passade på att ta ett nattbad. 
 
Förutom sol och bad ägnades helgen dessutom åt fotboll (Sverige-England), träff med vänner (PeA och Liza) och en golfrunda på Linköpings Golfklubb, mitt i stan, jag spelade med tre trevliga karlar.
Detta var den sista helgen i Sverige på ett tag, för min del. Nu väntar södra Europa på mig.
 
 
FREEDOMtravel
2018-07-09 @ 06:58:51
URL: http://www.freedomtravel.se

Fantastiskt väder! Men nog behövs regn ... Trevlig resa söderut!

Svar: Tack, jag håller koll på var ni befinner er.Kanske möts våra vägar ☺
Anette

Emma, Sol som sol?
2018-07-09 @ 09:57:58
URL: http://solsomsol.blogspot.com

Vackert, Sverige från en av sina vackraste sidor! Det låter som att du verkligen har njutit av din vistelse.

Svar: En perfekt vistelse i hemlandet, vill nästan inte förflytta mig, men bara nästan.
Anette

Ditte
2018-07-09 @ 14:51:58
URL: http://dittemitti.se

Här har det ju verkligen varit fint sommarväder och du har ju verkligen i år fått uppleva den sköna sommaren och sett och upplevt olika delar av Sverige. Och visst behövs det regn.
Önskar dig en fin resa säderut och hoppas jag via bloggen kan resa med.

Svar: Tack; Ditte och du är hjärtligt välkommen till Medelhavsområdet, alldeles snart.
Anette

Marina
2018-07-10 @ 07:24:07
URL: http://www.marinasbay.blogspot.com

Ja, den här sommaren kommer definitivt att bli historisk!! Bara att njuta så mycket vi bara orkar. Visserligen behövs det regn i mängder och det får gärna komma , men då vill vi ha det nattetid ;)
Ha en bra resa och en riktigt bra vistelse på nästa ställe!

Lena i Wales
2018-07-11 @ 10:48:58
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Vackra Sverigebilder! När man, som du och jag bor utomlands, uppskattar man än mer röda trähus och insjöar.
Trevligt att spendera tid med svärmor.
Njut av det skön Sverige. Hoppas för min del att värmen håller i sig, är snart på väg!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lady i Bangkok

En lättsam blogg om mig och mina upplevelser långt hemifrån.

RSS 2.0