Härlig helg hemma

Vilken mysig helg det blev, trots att inte alla kunde komma.
 
I lördags åkte vi en tur på den östgötska landsbygden. 
Östgötaslätten är mycket vacker. Massor av fina fält och en hel del alléer att åka igenom.
 
I Väderstad finns ett mycket populärt konditori. Naturligtvis blev det ett stopp här.
Tog fasta på Lena i Wales som tyckte att konditoriträning låter roligare än konditionsträning.
 
Små antikhandlar och loppisar finns det gott om i den västra delen av Östergötland.
Flera små stopp gjordes.
 
Det finns mycket "bra-ha-saker" men det blev inget köpt, denna gång.
 
Turen på slätten gick vidare.
 
På och runt Omberg finns det mycket att titta på.
 
Vackra Vättern.
 
Bilfärden avslutades med en lunch i Vadstena.
Där träffade vi helt oväntat på Richard faster och farbror. Kul att prata med dem en stund.
(null) Större delen av helgen spenderade vi i hemmet.
Mysigt.
 
 
En jättehärlig helg trots att vi saknade Fredrika och Adrian. För egen del dröjer det bara en vecka tills jag träffar dem i Nice så jag får ge mig till tåls.
 
Tänk att sommaren bara fortsätter visa sig från sin allra bästa sida <3
 
 
Ama de casa
2018-07-02 @ 18:04:48
URL: http://amacasa.wordpress.com

Vilken härlig rundtur, och så kul att vädergudarna är på er sida också :-)

Svar: Jag tror vädergudarna befinner sig i Sverige i år och de verkar vara på bästa humör.
Anette

Ditte
2018-07-02 @ 21:58:26
URL: http://dittemitti.se

Vilken fin helg ni fick tillsammans- trots att inte alla var på plats. Och jättetrevligt med en tur i Östergötland. Tack för turen och de jättefina bilderna. Och visst fortsätter vi att njuta av sommaren. Så härligt. Ha det fortsatt bra.

Svar: Så här långt är det ju rekordsommar. Jag fortsätter njuta av Östergötland några dagar till. Det gäller att passa på.
Anette

Veiken
2018-07-03 @ 16:20:03
URL: http://veiken.se

Så otroligt vackert och så otroligt svenskt. Den sommaren vi har nu är helt ljuvlig....




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lady i Bangkok

En lättsam blogg om mig och mina upplevelser långt hemifrån.

RSS 2.0