Behagliga vindar

Himlen är kanske inte så blå här i stan ännu men det ihärdiga regnet har upphört och det blåser behagligt.
Mindre nederbörd och lite vind gör att det inte längre är lika fuktigt och klibbigt.
Även temperaturen är aningen bättre, runt 30 grader.
 
 
Jag är piggare igen och har börjat röra mig utanför lägenheten och längtar till och med efter en golfrunda.
 
 
Allra mest längtar jag till nästa måndag då vi får finbesök.
Det ska bli sååå kul.
Ditte
2017-11-13 @ 15:23:03
URL: http://dittemitti.se

Så skönt att du nu mår bättre och kanske har vädret också inspirerats av dig för att bli lite bättre. (Mer behagligt)
Vad roligt med finbesök! Förstår att du längtar.
Önskar dig en bra vecka och kanske blir det en golfrunda...

Svar: Tack, ser fram emot besöket.Kanske även lite golf.
Önskar dig också en fin vecka
Anette

Pinne
2017-11-13 @ 21:47:54

Jag längtar så mycket :)

Svar: Vi med ❤️
Anette

Ama de casa
2017-11-14 @ 10:59:37
URL: http://amacasa.wordpress.com

Trevligt med finbesök! :-) Skönt att du mår bättre också - perfekt tajmat, kan man säga :-)

Svar: Tackar och visst är tajmingen perfekt :)
Anette




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lady i Bangkok

En lättsam blogg om mig och mina upplevelser långt hemifrån.

RSS 2.0