Mingelbilder

Här kommer lite bilder från festligheterna i samband med makens 50-årsdag.
 
En lite annorlunda manskör stämde upp i "skönsång".
 
Vi grillade......
 
.... bakade pizzor...
 
...gräddade pizzor....
 
..... pratade och skrattade....
 
....spelade boccia...
 
.... i många olika konstellationer.
 
Grannbyar besöktes, vandringar gjordes och de flesta var dessutom med på ett spännande flodäventyr.
Vi hade minst en hejdundrande fest och vi har flera gånger fått vara med om italiensk gastronomisk diktatur.
 
Hela gänget samlat på torget strax innan avfärd till festlokalen.
 
 Tjusiga tjejer.
 
Äldsta dottern som på grund av skadad fot mestadels fick sitta behövde inte sitta ensam.
 
Festsugna så det duger.
 
När börjar dansen?
 
Felice och hans superfestfixare.
 
Nu blir det inte fler bilder (tack Liza för alla fina foton) från taberaset i byn.
 
 
Det som hände i Olivetta, stannar i Olivetta. 😁
 
Emma, Sol som sol?
2017-06-12 @ 21:11:04
URL: http://solsomsol.blogspot.com

Det där ser verkligen ut som en fest, det! Ett nöjt födelsedagsbarn, dessutom.

Svar: Det var fantastiskt roligt och maken är helnöjd med allt och alla.
Anette

Ditte
2017-06-12 @ 22:53:30
URL: http://dittemitti.se

Sicken fest! Jag förstår att ni hade fantastiska dagar och väldigt roligt att få ta del av dessa härliga och pigga bilder. Och visst är det så att "What happened in Olivietta will stay there".

Svar: Härliga bilder, flera är tagna av väninnan Liza😊
Anette

Stina
2017-06-13 @ 08:13:29

Vilka dagar, så roligt.

Svar: Verkligen och kul att ni ville vara med ❤️
Anette

Biggeros
2017-06-13 @ 09:10:06
URL: http://biggeros.blogg.se/

Vilken fest!! Jag kan tänka mig att födelsebarnet var nöjd!!! Kram

Svar: Han är så nöjd man kan bli. :)
Anette




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lady i Bangkok

En lättsam blogg om mig och mina upplevelser långt hemifrån.

RSS 2.0