Midsommar

Midsommarafton i byn blev en lugn och stilla dag.
Inte något direkt firande för min del.
Jag plockade blommor, drack lite bubbel och  tog ett midsommarbad innan jag dukade upp lite godsaker.
 
Gosade en stund med en av Barbaras små valpar och kände mig en aning nostalgisk.
 
Saknade min fina familj.
Döttrarma firar midsommar i Stockholmstrakten och maken i Singapore.
 
Nu är det snart slut på det stillsamma levernet.
På söndag kommer tre av mina väninnor från Linköping och efter det trillar det in sju härliga människor till (inklusive maken).
Så nu stundar mer liv och rörelse igen.
Bra så, för nu börjar jag bli smått rastlös.
 
Jag skickar härmed soliga och varma midsommarkramar till er alla.
 
Ama de casa
2017-06-24 @ 09:43:00
URL: http://amacasa.wordpress.com

Verkligen fina familjen! Och världens gulligaste tax ;-)

Det är skönt med lugn och ro ibland, men det ska vara måtta med allt - även lugnet :-)

Ha en underbar midsommardag!

Svar: Visst, hade uppskattat lite rajtantajtan på självaste midsommarafton, men kan ju inte få allt.Hoppas du hade en kul dag
Anette

Emma, Sol som sol?
2017-06-24 @ 16:27:42
URL: http://solsomsol.blogspot.com

Vilket jättefint foto på er, vilka vackra döttrar du har!

Vilken vovvsing, förstår att du gillade med den!

Ditte
2017-06-25 @ 20:07:53
URL: http://dittemitti.se

Förstår att du nu vilat upp dig och att du saknar de dina. Ett jättefnt foto på er alla. Och att se på det ger ju en hel del värme. Ja, varmt har du nog, men mer inre värme och lycka.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lady i Bangkok

En lättsam blogg om mig och mina upplevelser långt hemifrån.

RSS 2.0