Min PT

Min pedagogiska, peppande men en aning krävande PT har lämnat mig och Thailand.
Hon sitter nu på flyget mot Stockholm.
Sexton dagar har vi umgåtts, dygnet runt, det har varit så mysigt.
Flertalet av dessa dagar har vi tillbringat en stund på gymmet.
 Här avslutar vi benpasset med "stolen", den har vi väl alla fått köra på skolans cirkelpass.
 
Vi hade som rutin att träna innan frukosten vilket vi båda egentligen har svårt för, men se, det gick som en dans.
 
Frukost smakar väldigt gott efter att man tränat.
 
Min stackars kropp har fått sig en rejäl genomgång, jag tror att varenda muskel har värkt.
Nu ska jag vila idag så att jag orkar spela golf i helgen. Maken är åter på plats och golfen som legat på hyllan ska aktiveras igen.
 
Jag ska försöka hålla liv i de nya rutinerna och inte falla offer för lättjan.
 
Önskar er alla en trevlig helg ❤
Ditte
2017-02-17 @ 10:14:31
URL: http://dittemitti.se

Perfekt med en PT! Något jag också skulle behöva fär att få till annat än långprmenader och cykelturer. men man kan inte ha och få allt. Förstår att ni haft fina dagar tillsammans och att du nu är innne i dagliga träningsdoser. Ni ser båda väldigt pigga ut.
Bra jobbat med träningen och nu är du i gång. Verkligen!
Önskar er en fin golfhelg!

Svar: Tack, Ditte. Nu är det bara att hålla i det här och visa dottern att jag kan själv.Jag saknar henne redan och förstås hennes syster.
Alltid en tomhetskänsla när man skiljs 😢
Anette

Marina
2017-02-18 @ 03:52:33
URL: http://www.marinasbay.blogspot.com

Härligt! Och som du säger: Nu är det "bara" att hålla i, vilket inte alltid är så lätt...

Ika
2017-02-18 @ 04:35:55

Klart du kommer kunna själv lady 😍😍 bästa morgonrutinen, så gott med stor frukost 🙏🏻

Svar: Mmm, det var inte dumt ❤
Anette

Emma, Sol som Sol?
2017-02-18 @ 09:20:05
URL: http://solsomsol.blogspot.com

Vad duktigt! Själv köpte jag en pilatesmatta i höstas som fortfarande har etiketten kvar. :-)

Svar: Hahaha, skyndade att ta bort lapparna på min yogamatta 😁
Anette

Biggeros
2017-02-18 @ 12:20:46
URL: http://biggeros.blogg.se/

Så tråkigt att din fina dotter har åkt hem. Allt gott har ett slut tyvärr. Synd att du blir av med din PT. Jag behöver många gånger pushing. Min dotter är även en driven själ. Du ser att du kommer tillbaka till de normala rutinerna. Lite lättja mellan varven är för mig ingen synd. Kramiz

Svar: Jag är nog tyvärr en aning lat av naturen, skulle behöva någon träningskompis för jag tycker ju det är kul. Och visst måste man få lata sig emellanåt.Kram
Anette

Lena i Wales
2017-02-18 @ 19:08:20
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Vad härligt att ha tid tillsammans!
Jag har just kommit tillbaka från Wales efter härliga dagar med barnbarnen i Sverige, de är dock små 2 månader, 2 år och 2 och ett halv år, men vad härligt!!!
Ha det bra!

Svar: Åh, det låter ju jättemysigt :)
Anette




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lady i Bangkok

En lättsam blogg om mig och mina upplevelser långt hemifrån.

RSS 2.0