Art in paradise

Vi har spenderat förmiddagen på ett udda museum.
Ett interaktivt 3D museum där man lurar ögonen på ett roligt sätt.
Vi passade naturligtvis på att ta en massa kul bilder 
 
Ika i flaskan.
 
Om man befinner sig i Bangkok och det regnar eller är för varmt för utomhusaktiviteter är det här ett trevligt sätt att fördriva sin tid på.
Idag har det varken regnat eller varit för hett men det var en lagom sysselsättning efter att en liten bacill släppt greppet om dottern.
 
Mille
2017-02-05 @ 16:38:34

Vilket roligt museum. Blev mycket kul bilder.

Svar: Ja, det var kul att fota där. Man kan trixa och hitta på olika vinklingar.
Anette

Ditte
2017-02-05 @ 20:01:39
URL: http://dittemitti.se

Skönt att din dotter nu är bättre och baciller är ju svåra att undvika.
Vad roligt med detta museum, ska ha det i åtanke nästa gång jag kommer till Bangkok. Inser att det är mycket jag då ska göra.
Önskar er fina dagar tillsammans.

Svar: Här finns hur mycket som helst att göra . Jag kommer aldrig att hinna med allt.
Anette

Ama de casa
2017-02-06 @ 10:04:20
URL: http://amacasa.wordpress.com

Guuuud vilket coolt museum! Ska absolut ha det i åtanke om jag kommer till Bangkok nån fler gång :-)

Häftiga bilder och effekter!

Svar: Det gäller bara att släppa lös fantasin så kan man få till riktigt häftiga bilder.
Anette




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lady i Bangkok

En lättsam blogg om mig och mina upplevelser långt hemifrån.

RSS 2.0