Vilodag

En tre minuters promenad till Exchange Tower och Buya Salon, det var vad jag mäktade med idag.
 
Att sitta i en massagefåtölj och få manikyr och pedikyr var precis lagom.
 
Det var nu inte helt sant. Jag har tittat ut genom fönstret också.
 
Har sett himlen ändra färg från blåaste blått.....
 
.....till gråaste grått.
 
Med andra ord, jag har vilat mig i form.
Är nu mycket piggare och redo för helgens äventyr.
Susanna
2016-09-08 @ 13:23:59
URL: http://oslofru.com

Så skönt med manikyr och pedikyr :)

Svar: Underbart. Det är ju så billigt här så det är en lyx man kan kosta på sig ofta.
Anette

Ditte
2016-09-08 @ 23:14:13
URL: http://akker.blogg.se

Bra att du vilat dig i form!
Och så skönt med manikyr, pedikyr och massge! Kan sakna detta så mycket från Peking där det blev varje vecka.
Önskar er en fin resa till Laos och att du hinner bli piggare under natten.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lady i Bangkok

En lättsam blogg om mig och mina upplevelser långt hemifrån.

RSS 2.0