Grattis

Världens största grattis till Evelina som idag fyller 25 år.
 
Vacker, trevlig, glad och alltid väldigt generös, det kännetecknar vår Evelina.
Tyvärr har vi inte möjlighet att vara hos dig på födelsedagen men i tankarna är vi nära.
 
Evelina är på bilden ca 9 år, lillasyster Ika 7 och bilden är tagen i Fanghetto på en av våra många semesterresor i Italien.
Vi har haft så mycket kul tillsammans...... och mer ska det bli.
 
Grattis älskling
/Pappa och Mamma
 
P.S Grattiskramar även till min pappa förstås som också har födelsedag, 76-årsdag :)
 
 
 
 
 
 
Ghugge
2016-09-27 @ 16:36:54
URL: http://ghugge.blogg.se

Grattis, grattis till din far och din vackra dotter!
Ha en fin dag!

Ditte
2016-09-27 @ 22:24:47
URL: http://akker.blogg.se

Jag skickar också ett stort gratttis till din fina dotter på födelsedagen och hoppas att hon haft en fin dag!
Så fina foton både som litne och nu som stor.
Gläds med dig!

Tack mamma 💕 älskar dig
2016-09-28 @ 06:15:55

Tack mamma💕 älskar dig

Svar: <3 <3 <3 <3 <3
Anette




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lady i Bangkok

En lättsam blogg om mig och mina upplevelser långt hemifrån.

RSS 2.0