Strandnära

Vi har haft några fantastiska dagar nere vid kusten, i en liten fiskeby som heter Huay Yang.
Jag har varit där en gång tidigare men det var första gången för maken.
Våra vänner Micke och Gittan har sedan många år ett sommarhus i den lilla byn.
 
Stranden är hur lång och bred som helst.
Här råder ingen trängsel.
 
Vi gick långa härliga promenader i sanden.
 
Fint semesterparadis som vi fick ta del av.
 
Richard gosar lite med Chang.
 
 
Ett par golfrundor hann vi också med.
 
 
 
Allt kan hända på "touren", någons boll har fastnat i palmen, inte min ;)
 
 
 
FREEDOMtravel
2016-10-25 @ 17:49:58
URL: http://www.freedomtravel.se

Ser härligt ut! Sååå grått och hemskt väder i Stockholm nu...

Svar: Här är faktiskt ganska grått också, regnperioden har varit rätt blöt i år, men den är snart slut.Dessutom är det ju varmt ändå.
Hoppas du hämtat dig efter din långvariga förkylning.
Anette

Ditte
2016-10-25 @ 22:17:36
URL: http://akker.blogg.se

Vad skönt med kusten, havet och Huay Yang! Här har jag inte varit, inte ännu! Och visst är det skönt med dessa långa och gansk aorödra stränder utan den stora turistinvasionen.
Kul med lite golf också och du ser glad ut så kanske gick det bra. En boll i en palm kan det säkert också bli....

Svar: Ja, det är skönt att göra olika typer av resor. Det här var en lugn skön tur i genuin thaländsk bygd.Golfen gick faktiskt riktigt bra och det var som sagt inte min boll som fastnade i palmen :)
Anette

Marina
2016-10-26 @ 03:09:55
URL: http://www.marinasbay.blogspot.com

Det såg verkligen fantastiskt ut! Antar att vi inte kommer att mötas av lika öde stränder under våra stundande dagar i Phuket... Men nu var vi bara ute efter några lata dagar i solen på en strand dit det var enkelt att ta sig, och då är det absolut inget dåligt alternativ det heller.

Ghugge
2016-10-27 @ 16:01:14
URL: http://ghugge.blogg.se

Å, så härligt sportiga ni ser ut!! Hoppas det gick bra med golfen!!
Underbara bilder från stranden!
Ha det fint!

Svar: Tack, tack. Golffen gick ok. Stranden är underbar.
Anette




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lady i Bangkok

En lättsam blogg om mig och mina upplevelser långt hemifrån.

RSS 2.0