Det är mycket på gång

Här händer så mycket roligt just nu.
Resor, besökare samt större och mindre events gör att tiden rusar iväg.
 
Närmast väntar två veckoslutsresor.
Den första nu i helgen, då åker vi ett litet gäng till Hua Hin för att sola, bada, golfa och umgås.
Det ska bli jättekul.
 
Nästa helg bär det iväg till Huay Yang där goda vänner har sitt sommarställe. Jag har varit där en gång tidigare men det blir första gången för Richard.
 
Jag hinner sedan lagom hem för att ta emot väninnan Charlotta som kommer till Bangkok från Linköping.
Vi får se vad vi hittar på, hoppas regnandet gett med sig tills dess.
 
En tur till havet blir det säkert.
 
När Charlotta återvänt till Sverige landar nästa besök.
Två kompispar, också från Linköping.
Jag är glad och tacksam över att så många av våra vänner faktiskt kommer och hälsar på oss, trots den långa resan och tidsskillnaden.
 
Det är verkligen full rulle den här hösten.
Skjut inte upp till morgondagen, det du kan göra idag.
 
 
 
FREEDOMtravel
2016-10-10 @ 14:57:54
URL: http://www.freedomtravel.se

Låter härligt! Hoppas det blir fina resor! Hälsningar från Malta

Ditte
2016-10-10 @ 22:25:24
URL: http://akker.blogg.se

Instämmer helt i "skjut inte upp...." Hua Hin låter trevligt och fint att ta sig dit en helg. Första gången jag var där var 1980 oxh sedan har det blivit några gånger till.
Huay Yang har vi varit på väg till men vi har inte kommit dit. Inte ännu.
Kul med besök! Och visst kommer regnet att sluta.
Trevlig resa! Och kansle kommer ett inlägg, annars väntar jag på det.

Ghugge
2016-10-10 @ 23:46:50
URL: http://Ghugge.blogg.se

Det låter omväxlande och roligt med så många spännande resor och fina vänner som reser så långt för att hälsa på..
Ha det bäst!
Kram G

Marina
2016-10-12 @ 04:12:57
URL: http://www.marinasbay.blogspot.com

Full fart ser jag - härligt! Och visst är det kul när det kommer bekanta och hälsar på :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lady i Bangkok

En lättsam blogg om mig och mina upplevelser långt hemifrån.

RSS 2.0