Spegel, spegel

Jag har för avsikt att fräscha upp mig en aning inför midsommar.
Min vit/grå pälsmössa har under en tid antagit en allt mer gulaktig ton, nästan på gränsen till grön.
 
 
Silvershampo har jag använt tidigare men tyvärr tar det inte längre bort de gula slingorna medan de testar som är vita blir blå/lila vilket för med sig att jag ser ut som en vandrande svensk flagga. Kanske snyggt till midsommar egentligen.
 
Jag har på inrådan av min frisör nu inhandlat diverse produkter. Har vänt bort märket och gjort bilden lite suddig eftersom jag inte vill göra reklam för något jag ännu inte testat. 
På bilden ser ni ett detoxshampo (ska ta bort Bangkoks föroreningar och solens påverkan, kan komma att behöva användas upp till 10 gånger innan man ser resultat), den gröna flaskan. Den grå innehåller silvershampo och ska användas direkt efter avgiftningskuren.  Bägge dessa shampon är starkt uttorkande så därför måste jag avsluta med en inpackning, vita burken med lila lock, vilket är absolut nödvändigt annars kommer mitt redan så torra hår att se ut som svinto, allt enligt försäljaren.
 
I skrivande stund känner jag mig lite osäker på om jag ska avvakta med projektet till efter midsommar och köra på flaggstilen.
Vilket tror ni blir bäst,  svenska flaggan eller svinto?
Helgen ska firas i Stockholm tillsammans med döttrarna och Addis.
Längtar ❤
Emma -Merakibeauty.se
2016-06-20 @ 19:54:38
URL: http://merakibeauty.se

ser fint ut :)

Svar: Ok, tack, men då kanske jag inhandlat allt i onödan eftersom det var en "före" -bild. 😉
Anette

Cecilia
2016-06-21 @ 09:07:31

Jag röstar på svintostilen :)

Svar: Kör nog på den 😊
Anette

Mille
2016-06-21 @ 10:03:39

Flaggan kan väl vara trevlig till midsommar. Glad midsommar till er alla.

Svar: Tack det samma. Firar ni i Motala?
Anette

Marina
2016-06-21 @ 10:16:06
URL: http://www.marinasbay.blogspot.com

"Att avgifta håret" låter ju som ett spännande projekt...

Svar: Ja, vi får se hur det funkar. Kanske borde göra en inre kroppslig rengöring i stället. Förmodligen är jag grundlurad 😉
Anette

Ditte
2016-06-21 @ 10:43:11
URL: http://akker.blogg.se

Svårt att råda! Men en svensk flagga är ju också fint! Känns som det är lite "pyssel" att få till det där med alla burkarna...
Men friskt vågat är hälften vunnet!
Tycker ditt hår ser väldigt fint ut som det är.


Svar: Bilder visade inte sanningen. I kväll ska alla burkar användas sen är det nog svinto som gäller.
Anette

Stina
2016-06-21 @ 13:45:07

Oj vilket projekt...
Du var så fin i blått hår på Ko Samui i vintras...
Micke kör ner till Olivetta på torsdag, själv får jag jobba ytterligare två veckor men det kommer att gå snabbt.
Glad midsommar och hälsa tjejerna.

Svar: Tja, vi får väl se om det är Dame Edna som dyker upp i Olivetta om några veckor. Ska bli kul att träffa er igen. Glad midsommar till er 😀
Anette

Ghugge
2016-06-22 @ 14:29:24
URL: http://Ghugge.blogg.se

Flaggstilen för att vara på den säkra sidan!
Blir intressant att höra hur du gör!!
Hoppas iaf att du får en härlig midsommarhelg!
Kram🍓🍒🍾

Svar: Tack det samma ☺
Anette




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lady i Bangkok

En lättsam blogg om mig och mina upplevelser långt hemifrån.

RSS 2.0