Linköping nästa

Då var det dags att åka vidare igen.
I Linköping ska jag bl.a besöka min arbetsplats och prata om närmaste framtiden.
Fortsatt tjänstledighet, "sommarjobb" och framtida arbetsuppgifter är saker som ska diskuteras.
 
Dagarna i Stockholm har varit angenäma.
 
Museibesök, restaurangbesök och socialt umgänge har förgyllt våra dagar.
Fredrika har rest till Norge, där hon ska bo och studera ett halvår, Evelina fortsätter jobba här i Stockholm, Richard och jag flyger snart tillbaka till Bangkok så under en tid kommer familjen att vara lite utspridd.
 
Nu lämnar vi detta hotell och tar in på nästa. 
Tyvärr vaknade jag lite hängig med halsont och snorig näsa.
Syster yster
2016-01-24 @ 10:59:41

Hoppas inte att jag har smittat dig

Svar: Absolut inte. Det är ingen fara är ganska pigg. Krya på dig ❤
Anette

Ditte
2016-01-24 @ 20:59:59
URL: http://akker.blogg.se

Ja, det gälller att skynda men ni har haft fina dagar i Stockholm har jag förstått. Önskar er en trevlig tid i Linköping.
Ha det fortsatt bra!

Svar: Allt ska göras allt ska hinnas 😉
Anette




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lady i Bangkok

En lättsam blogg om mig och mina upplevelser långt hemifrån.

RSS 2.0