Egentid

Vi har intensiva dagar här och då kan det vara skönt att smita undan ett ögonblick.
 
Passar nu på att umgås med mig själv en stund i hängmattan.
Om en stund är jag redo för trevlig samvaro och risottokok.
 
Ditte
2016-08-12 @ 16:37:49
URL: http://akker.blogg.se

Så skönt det ser ut! Ett jättefint foto! Och visst är det behagligt att då och då umgås med sig själv.
Önskar dig en trevlig helg!

Svar: Tack det samma Ditte
Anette

Mille
2016-08-12 @ 17:46:17

Ser skönt ut. Ha så trevligt i helgen.

Svar: Tack, tack. 😊
Anette

Ghugge
2016-08-15 @ 20:37:26
URL: http://Ghugge.blogg.se

Härligt med hängmatta och ibland behövs en avskild stund!
Fin bild på fina dig👍🌹

Svar: Det är så kul med alla besökare och det räcker med en stund i ensamhet så vill man strax umgås igen. Nu är det snart dags att åka tillbaka till Bangkok via Sverige. 😊
Anette

Susjos
2016-08-16 @ 23:15:09
URL: http://susjos.blogspot.com

Hej fina du i hängmattan! Har nu läst ikapp dina senaste fantastiska inlägg om viner,god mat,samvaro och härliga italienska byar!!!!Så underbart ni har det! Fortsätt njut!!!!

Svar: Tack, tack. Vistelsen här närmar sig sitt slut. Snart dags att flyga tillbaka till Bangkok. Det kommer sen att dröja tills familjen är samlad igen. Får glädjas åt nya äventyr i Asien under hösten. Du verkar också haft en fantastisk sommar. 😊
Anette




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lady i Bangkok

En lättsam blogg om mig och mina upplevelser långt hemifrån.

RSS 2.0