Allting har ett slut

Nu närmar sig denna underbara sommar slutet.
För vår del innebär det att det är dags att flyga tillbaka till Bangkok.
 
 
 
 
 
Veckorna i Italien har varit makalösa.
Bilderna ovan är tagna i Ventmiglia, vår närmaste stad.
 
 
 
Vi har ätit och druckit så gott man bara kan.
Var smakar en capuccino bättre än i Italien?
 
Två glada pizzabagare med förfriskningar. Den förvånade mannen till vänster är min bror och den skäggige murveln till höger min käre make.
 
Jag kommer att sakna de sagolikt goda vinerna, maten, det härliga klimatet, italienarna, släkt och vänner.
 
Mest av allt kommer jag förstås att sakna döttrarna, här tillsammans med kusin Maja.
Det är alltid trist att skiljas men extra jobbigt när man vet att det dröjer tills nästa möte.
 
Nu är vi på väg till Thailand efter ett kort gästspel i Sverige.
Hösten kommer med all säkerhet att bli händelserik.
Ciao <3
 
 
Anonym
2016-08-20 @ 13:22:03

Vilken fin sommar vi alla fick ❤

Svar: Helt fantastisk 😊
Anette

Marina
2016-08-20 @ 17:01:55
URL: http://www.marinasbay.blogspot.com

Visst har det varit en fantastisk sommar! Ha en bra resa tillbaka hem (eller bort??)

Svar: Tack. Tja, hemma är just nu borta 😉
Anette

Mille
2016-08-20 @ 19:25:39

Tack älskade Anette för alla dina underbara skildringar från Olivetta med allt från vandringar till alla era vänner o släktingars besök. Ser fram emot nya äventyr från Bangkok. Kramar från oss som fortfarande finns här hemma i Svedala.

Svar: Kul att ni gillar inläggen. Kramar till er ockdå ❤
Anette

Ditte
2016-08-21 @ 11:03:51
URL: http://akker.blogg.se

Det har varit så roligt att följa med till ert italienska paradis och även på dina turer i Sverigem Jag förstår att du och de dina haft en underbar sommar.
Önskar dig en bra resa tillbaka till Bangkok och jag följer med dit via bloggen.

Svar: Kul Ditte, då hörs vi från Bangkok ett tag igen. Några fler platser kommer försås att besökas.
Anette

FREEDOMtravel
2016-08-22 @ 19:57:53
URL: http://www.freedomtravel.se

Härliga bilder! Förstår att ni haft det bra!

Svar: :)
Anette

Ghugge
2016-08-23 @ 07:18:43
URL: http://Ghugge.blogg.se

Underbara bilder på er sommar!
Hoppas allt blir fint i Bangkok




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lady i Bangkok

En lättsam blogg om mig och mina upplevelser långt hemifrån.

RSS 2.0