Intervju

Stax efter vår resa till Kambodja blev jag kontaktad av Barnfonden, vi har vårt fadderbarn via dem.
De ville dela mitt blogginlägg om mötet med Srey Neath på facebook. Det fick de naturligtvis göra.
Ett par månader senare fick jag ett mail där de undrade om jag ville ställa upp på en intervju, jag gav förstås åter mitt medgivande.
Därefter glömde jag bort det hela.
Tills i dag, då deras faddertidning dök upp i postlådan.
 
 
Titta, här på sidan 8, visst känner ni igen bilderna?
HÄR kan ni se mitt inlägg från december förra året.
 
Jag hoppas att vi kan på detta sätt kan bidra till att fler svenskar väljer att supporta ett barn som behöver stöd. Barnfonden gör ett fantastiskt arbete.
 
Nu ska jag iväg på en helt annan tripp, vi är 18 damer och en reporter (inte från Barnfonden denna gång) som ska titta närmare på den thailändska kulturen.
Det ska bli mycket intressant.
Ika
2016-04-26 @ 09:30:27

Fint reportage 😘

Svar: <3
Anette

Marina
2016-04-26 @ 10:18:14
URL: http://www.marinasbay.blogspot.com

Vilken kul överraskning och vilket mysigt reportage.

Svar: :)
Anette

Eve
2016-04-26 @ 15:34:27

Vad kul mammi ☺️

Svar:
Anette

Ditte
2016-04-26 @ 23:09:37
URL: http://akker.blogg.se

Jag läste med stort intresse inlägget om ert besök i Kambodja och eftersom jag jag också varit där och besökt barnhem blev jag än mer intresserad.
Väldigt roligt att detta blev delat på FB och att det blev ett så fint reportage av intervjun med dig.
Barnfonden gör verkligen ett fint arbete.

Svar: Det var ett minne för livet.Glad att det blev av.
Anette

Biggeros
2016-04-27 @ 16:31:49
URL: http://biggeros.blogg.se/

Jag får gratulera till intervju och att ni är med till tidningen 😙😚 Vilken upplevelse kram

Svar: Resan var verkligen fantastisk. Kul att den blivit uppmärksammad.
Anette

Mille
2016-04-27 @ 17:04:56

Fantastiskt reportage.

Svar: Ja, det blev en trevlig läsning
Anette




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lady i Bangkok

En lättsam blogg om mig och mina upplevelser långt hemifrån.

RSS 2.0