Morgonpromenad

På morgonens promenad i Valla, en naturskön del av Linköping, tog jag dessa bilder.
Så himla svenskt och vackert.
 
Daggkåpor med underbara daggpärlor.
 
 
 
Jag gick via villaområdet med alla fina trädgådar.
 
Genom Vallaskogen.
 
Kom sedan fram till friluftsområdet.
 
 
På vägen hem passerade jag Gamla Linköping.
 
 
En bra start på helgen. 
Nu blir det frukost.
Anonym
2015-05-23 @ 11:07:15

Vilka vackra morgonbilder.

Svar: Det var en strålande morgon inte svårt att få bra då , men tack iallafall.
Anette

Hanna Karlsson
2015-05-23 @ 19:53:14
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Det är ju så fint i gamla Linköping! Härlig promenad.

Svar: Jättefint. Lite gamla nyheter tex Folkets park har tillkommit sedan jag senast var där.
Anette

Ditte
2015-05-23 @ 21:58:41
URL: http://akker.blogg.se

Vilken trevlig och vacker promenad! Och visst är det vackert här i Sverige?
Tack för promenaden genom Linköping.

Svar: Sverige är fantastiskt.
Anette




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lady i Bangkok

En lättsam blogg om mig och mina upplevelser långt hemifrån.

RSS 2.0