När solen går ner

Visst är det vackert att se solen gå ner.
Tänkte att ni kanske vill ta del av några bilder på solnedgångar.
 
 
 
 
 
De fyra bilderna ovan är tagna här i Bangkok.
 
Solnedgång i Pattaya.
 
Så här såg det ut när solen gick ner på Langkawi (Malaysia).
 
Koh Samed.
 
Av någon anledning har jag inte ett enda foto på soluppgången.
Kanske kan jag lyckas fånga någon på bild i slutet på veckan som kommer.
Vi ska nämligen bo på ett hotell som heter Sunrise.
Mille
2015-08-30 @ 17:14:46

Vackra bilder som vanligt. Varför det inte finns soluppgångar kan jag ana mig till.

Svar: Hahaha, ska försöka få till några men Orsa kompani. .........
Anette

Ditte
2015-09-02 @ 23:03:58
URL: http://akker.blogg.se

Jag älskar solnedgångar och har många från just Thailand, men även från andra länderi Asien. Vad gäller soluppgångar har min man där varit mer flitig vad gäller foton...
Jag tycker dina bilder på solnedgångar var väldigt vackra och de framkallar så många känslor...

Svar: Tack. Vi får se om min man är sugen på att ta några "uppgångsbilder", man kan ju alltid hoppas ☺
Anette




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lady i Bangkok

En lättsam blogg om mig och mina upplevelser långt hemifrån.

RSS 2.0