Stolleprov.....

....utmaning eller idioti?
Vet inte vilket ord som passar bäst. Jag syftar på gårdagens övning.
Vi var då sex galanta damer som på årets hitills varmaste dag gick 18 hål på golfbanan.
Det tog oss 4,5 timme.
Vi drack, drack och drack. Trots det blev det inga toalettbesök på hela rundan.
Gissa om vi var trötta igår kväll?
 
The Vintage Club, en vacker bana.
Bilden har Monica tagit, hon är en utmärkt golfspelare och har därför tid och ork att fotografera under spelet, till skillnad från vissa andra.
 
Trots värmen gick det faktiskt riktigt bra, med mina mått mätt. Lyckades med både par och bogey och det händer inte ofta.
 
I dag ska vi ägna oss åt inomhusaktiviteter vilket blir betydligt svalare (förutsatt att aircondition funkar)
Ha en bra dag.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lady i Bangkok

En lättsam blogg om mig och mina upplevelser långt hemifrån.

RSS 2.0