Härlig helg

Vi har haft en riktigt skön helg här i Bangkok.
Vi har gjort ett nytt försök på golfbanan och denna gång var även Richard, som känner sig återställd igen, med och spelade.
 
Våra glada och peppande caddies.
 
Magnus försöker putta medan resten av gänget diskuterar något.
 
Richard spanar och lägger upp strategin inför nästa hål.
Hans caddie gör vad hon kan för att hålla honom kylig.
 
Efter en heldag på en extremt varm golfbana utan en vindpust, intogs middag på El Gaucho, soi 19.
En argentinsk restaurang med gott kött.
Sugna på kött....
 
.... och kött blev det. Både mycket och gott.
 
Söndagen har vi ägnat åt motion och diverse inköp.
Vi har köpt lite svala golfkläder. Jag har tidigare hävdat att det inte behövs några speciella kläder för att spela golf.
Efter att i lördags ha sett ut som sura disktrasor har jag ändrat mig.
Nästa gång jag och maken beträder en golfbana kommer det att ske med STIL.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lady i Bangkok

En lättsam blogg om mig och mina upplevelser långt hemifrån.

RSS 2.0