Dags att flyga vidare.

Veckan i Jakarta går nu mot sitt slut.
 
Vi (Ewa och jag) har "turistat" en del men som vi hade hört finns det inte så mycket intressant att se här i stan.
Jag är glad att hon också är med på resan, hon har förgyllt tiden här.  
 
Eftersom vi ätit och druckit mycket och gott.....
 
 
.....är det tur att hotellet har ett bra gym.
Vi har varit riktigt duktiga och sporrat varandra att träna.
 
I morgon flyger Richard och jag vidare till Singapore.....
  
.....men inte med mig bakom spakarna.
 
 
Mille
2014-11-08 @ 13:00:24

Det är så roligt att följa dig på bloggen. Mycket som ni får uppleva vad gäller både sevärdheter, mat o dryck. Träna hårt. Krama sonen o trevlig helg.

Svar: Tack, det ska jag göra.Kram
Anette




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lady i Bangkok

En lättsam blogg om mig och mina upplevelser långt hemifrån.

RSS 2.0