Plötsligt händer det

Efter att ha väntat i åtta veckor dök våra saker äntligen upp.
Inte på utsatt tid men det spelar mindre roll.
 
 
 
Fem små karlar/pojkar bar upp, packade upp och skruvade ihop vissa saker. Det var bara att dirigera och titta på.
 
Hade faktiskt hunnit glömma vad jag/vi packat så det blev lite som julafton.
Vissa grejer var efterlängtade.....
 
 
 
 Andra mer överaskande.....
 
 
 
....eller överaskande kanske var fel, men det fanns i alla fall en del saker som jag definitivt INTE packat.
Maken var ju knappt hemma under veckorna innan flytten, men han lyckades ändå få med tre flyplansmodeller och en humidor, inte illa.
Det blir en utmaning att placera de "fina" flygplanen.
 
Evi
2014-05-30 @ 13:03:55

HAHA flygplanen! Jag trodde ni sa att dom inte skulle med?

Svar: JAG, sa det, men någon ville annorlunda.puss
Anette




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lady i Bangkok

En lättsam blogg om mig och mina upplevelser långt hemifrån.

RSS 2.0