Solig och varm helg

Det har varit en riktigt skön helg. 
Vi har besökt frissan (jag), skräddaren (Richard) ätit godaste luncherna på gatan...
 
 
tränat,  solat vid poolen, druckit vin på balkongen.....
 
 
 
bubbelbadat....
 
myst och ätit goda middagar.
Är nu redo att åka hem.
 
Anders
2014-06-29 @ 18:54:10

måste kommentera din rubrik, med lite tvärtom...."en mulen och kall helg", och nu längtar vi till lite sol och värme i Italien.......

Svar: Stackare, men du får nog så mycket värme du orkar med, bara knappt tre veckor kvar. Själv ser jag fram emot, svalka är väl inte rätt, men lite mer lagom värme. Allt upp till 35 är numera ok. Ses snart.
Anette




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lady i Bangkok

En lättsam blogg om mig och mina upplevelser långt hemifrån.

RSS 2.0