Längtar hem

Nu är det bara några dagar kvar tills jag flyger hem.
Jag har aldrig varit utanför hemlandets gränser så här länge förut.
Det är tre månader sedan vi flyttade till Bangkok.
 
 
Vi har inte varit hemma någon gång under dessa månader så nu är hemlängtan stor.
Ser fram emot att träffa familj och vänner.
 
Förbereder inför resan till Sverige och Europa.
Planerar, packar och instruerar Khun Ning om vad som ska göras när vi är bortresta.
 
Tidigt tog hon sin hand ifrån min Pong-Pong, men jag vet att hon tjuvvattnar den.
Tror inte den skulle vuxit så här om inte hon hjälpt till.
 
Så här såg den ut för ett par månader sedan
 
och nu ser den ut så här
 
Vi får se om den lever när jag kommer tillbaka i slutet av augusti.
 
 De är riktig fina i naturen nu....
 
 
 ....värsta julkulan, eller hur?
 
Kanske kommer jag efter ett par månader i Europa att längta tillbaka hit. 
Man vänjer sig vid värmen och att det alltid är liv och rörelse omkring en.
Kanske kommer Linköping att kännas litet och kallt. 
 
 
Anonym
2014-06-26 @ 10:26:13

Vi längtar efter er 😍👧👩👴👵

Svar: Kram
Anette

Anonym
2014-06-26 @ 18:29:45

Ska bli så roligt om vi kan ses i Italien kram Mia❤☀🌴

Svar: Ja, hoppas verkligen det.Hur många av er åker?
Kram
Anette




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lady i Bangkok

En lättsam blogg om mig och mina upplevelser långt hemifrån.

RSS 2.0