Bästa vädret

Vi har sån tur med vädret.

Innan vi kom var det mest åska och oväder.

 

Varje kväll har vi önskat vilket väder vi vill ha beroende på vad vi ska göra nästa dag.

När vi velat sola har vi vaknat till molnfri himmel.

När vi varit brända och velat shoppa har vädret varit mer blandat, perfetto.
 

Eftersom vissa stränder är steniga och jobbiga för ömma fötter är jag glad att dessa.

De är inköpta för väldigt många år sedan, nu återfunna.

Alla tanter på rivieran hade såna på 80-talet.

Döttrarna har alltid hånat dem men plötsligt ser man dem nu på Ikas fötter.

 

I dag har vi varit i Sanremo och shoppat lite (en ny bikini till mig).

Vi åt en god lunch och hade det riktigt mysigt.

    
 
Lite oroliga har vi varit under dagen eftersom Richard befinner sig i Manilla och det har varit riktigt oväder där. Det verkar nu ha lugnat sig, tack och lov.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lady i Bangkok

En lättsam blogg om mig och mina upplevelser långt hemifrån.

RSS 2.0