Nytt liv väntar

Hej
I dag har min dotter Evelina hjälpt mej starta denna blogg.
Tanken är att mina nära och kära ska kunna ta del av mitt äventyr som expat.
Jag och min man kommer nämligen att i början på april lämna Linköping för att bosätta oss i Bangkok under ett par år.
Just nu är det mycket förberedelser inför flytten så därför kommer det inte att hända så mycket på bloggen förrän jag funnit mig till rätta i mångmiljonstaden som ska bli mitt nya hem.
På återseende <3
 
PS. Om någon, mot förmodan, får för sig att verbalt nämna denna blogg vill jag påtala dess uttal gällande LADY.
      Det ska sägas utan krussiduller, precis som det stavas.[lɑ:dy]
Bästa syster
2014-02-14 @ 20:50:59

Å va kul

Han som släpar med dig:-)..
2014-02-15 @ 08:58:36

Jag har lagt en handduk (liten blå) vid tvättmaskinen!

Ama de casa
2017-10-08 @ 11:26:22
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kul att se ditt första inlägg! Och få lära sig uttala namnet rätt också :-)

Svar: Ja, det är viktigt :)
Anette




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lady i Bangkok

En lättsam blogg om mig och mina upplevelser långt hemifrån.

RSS 2.0