Fler bilder

Stranden i tidig morgontimma.
 
Så här glad är månen i Thailand.
Visst ser den konstig ut?
 
Mycket sol och bad blev det.
 
Några kryp har vi sett, alla är inte fångade på bild.
Krabbor, förstås....
 
....en och en annan spindel, denna av modell större.
 
Hunden som höll vakt på stranden.
 
En dotter har knoppat in....
 
.....den andra har fått nog av sol, klätt på sig och fördjupat sig i en spännande bok, "europarättens grunder".
Kanske ett skönt avbrott när morbror vill diskutera något mer trivialt.
 
Ännu en tröttis.
Richards och min rumskompis i fem nätter. Här tillsammans med Nasse som hon vann på julbingot.
Agnes är supertrevlig att dela rum med.
 
Jag kommer att visa lite undervattensbilder senare.
Nu laddar vi för att fira in 2015.
 
Gott nytt år till er alla.
 
 
 
 
 
 
 
 
Syster yster
2014-12-31 @ 14:36:36

Gott nytt år på er alla
Önskar Lasse Annica Daniel Andrea Mattias och Ebbba

Svar: Tack det samma ❤
Anette




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lady i Bangkok

En lättsam blogg om mig och mina upplevelser långt hemifrån.

RSS 2.0